keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

Detox-salaatti

Juhannuksen jälkeen iski pikkuinen pöhö kaikesta syömisestä, joten detox kuulosti erittäin hyvältä asialta! Mä väsäsin kesäisistä herkuista salaatin, joka oli ihanan raikas ja siinä yhdistyi makeus ja suolaisuus ihanasti - sekä tietty ne detox-vaikutukset!

Detox-salaatti
Mä lisäsin tähän salaattiin ananasta, mansikoita sekä selleriä, koska ne poistaa kropasta ylimääräistä nestettä ja kuonaa!

Detox-salaatti
Detox-salaatti

ananasta
mansikoita
kurkkua
selleriä
salanova salaattia
fetaa (not so detox, mutta se on vaan niin hyvää)

Pilko kaikki pieneksi ja varsinkin selleri, jos et pidä sen mausta. 

Mä opin pitämään selleristä sitä kautta, että äiti pilkkoi ihan minipaloja salaattiin ja nyt se tuo mun mielestä todella kivaa lisäpotkua salaattiin kuin salaattiin! Sellerin detox-vaikutukset on myös huimat, joten sitä kannattaa lisätä esim. smoothiehin ja mehuihin!

Detox-salaatti
Tämän salaatin lisäksi olen vetänyt vihreää teetä aivan hulluna sekä yleisestikin juonut vettä, jotta kroppa alkaa toimimaan taas normaalisti! Olo on nyt jo paljon parempi ja farkutkaan ei purista niin paljoa!;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti